full screen background image

AUDIO: O agenție digitală plănuiește extinderea echipei din Iași până la finalul anului

Distribuie

Canopy, agenție de marketing online specializată în PPC (Pay Per Click), a deschis recent un nou birou la Iași, pe care își propune să îl dezvolte ca hub puternic de specialiști în performance marketing și servicii de marketing online pentru companiile din regiune. Luna aceasta, echipa agenției a organizat la Iași evenimentul Digital Bloom, care a oferit acces antreprenorilor din regiune la expertiza specialiștilor Google România și Canopy, propunându-și pe termen lung să contribuie la dezvoltarea pieței locale.

„Ne propunem să ducem mediul digital la noi înălțimi!”

Pentru 2017, Canopy estimează o cifră de afaceri de 300.000 de euro, în creștere cu 50% față de anul precedent. De asemenea, pentru anul în curs, compania își propune o creștere cu 20% a portofoliului de clienți. Un prim pas în această direcție a fost făcut cu extinderea la Iași, unde activează momentan 4 persoane.

Pentru că agenția este în proces de creștere, Cristian Ignat a declarat pentru VIVA FM că aceștia plănuiesc extinderea echipei la 6 persoane până la finalul anului, axându-se în special pe educația tinerilor din regiunea Moldovei. În acest sens, agenția este partener Google în proiectul „Atelierul Digital”, care constă în livrarea anumitor cursuri în facultăți și licee din Iași și din alte orașe din regiune.

Șerban Vornicu, realizatorul emisiunii emisiunii de IT și industrii creative INTER CONECTAT, a stat de vorbă cu Cristian Ignat, fondatorul agenției Canopy, despre planurile pe care le au aceștia în perioada următoare:

Echipa din Iași a agenției Canopy

Despre Canopy

Canopy este agenție de marketing online, cu focus pe Pay Per Click. În cei doi ani de existență pe piață a devenit Google Premier Partner și a ajuns în top 5 agenții care gestionează cele mai mari bugete de publicitate pe Google și Facebook din țară, cu un total anual de peste 2,5 milioane de euro.

În prezent aduce rezultate prin campanii tip Pay Per Click (AdWords, remarketing, Facebook Ads, YouTube etc.), strategii digitale complete, traininguri pentru dezvoltarea echipelor, audituri de Usability pentru creșterea ratei de conversie și setarea corectă a platformei de Analytics pentru măsurarea și interpretarea cât mai ușoară și eficientă a datelor.

Comentarii

ARTICOLE ASEMANATOARE




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Introduceti numerele afisate *