full screen background image

Open Mind recrutează operatori comerciali!

Distribuie

Dacă vorbeşti limba italiană, nu ezita să aplici pentru postul de OPERATOR COMERCIAL la Open Mind. Poţi să faci parte dintr-o echipă unită, să te dezvolţi personal şi profesional prin training-uri şi teambuilding-uri memorabile. În plus, vei avea parte de câştiguri şi bonusuri însemnate, într-un program flexibil. De ce să pleci în Italia când poţi să vorbeşti limba italiană de acasă?! Aplică pentru postul de OPERATOR COMERCIAL la Open Mind, câştigă bani uşor şi fii alături de cei dragi!

Mai multe detalii de despre job găsiţi mai jos:

Tipul ofertei: Full time, Part time
Nivel cariera: Entry-level
Oraş(e): Braşov, Iaşi
Domeniile ofertei: IT / Telecom – Telecomunicaţii, Internet / New Media, Vânzări
Posturi disponibile : 30

Descrierea activităţii companiei:

Activităţile de telemarketing din cadrul companiei Open Mind sunt: televânzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business sau cel privat şi confirmarea lor, compilarea şi refacerea bazelor de date.
Activitatea operatorilor noştri profesionişti presupune iniţierea de apeluri telefonice şi se adresează clienţilor aflaţi într-o bază de date existentă şi stabilită. Obiectivul este de tip comercial: promovarea/vânzarea de bunuri şi servicii. În sediul de la Braşov sunt şi proiecte Inbound de asistenţă tehnică software şi hardware în domeniul IT- Information Technology.

Munca în Call center înseamnă relaţii şi contacte cu diferite persoane zi de zi, aceastia fiind clienţii Open Mind. Atitudinea, comunicarea pozitivă şi persuasivă orientată spre vânzare, abilitatea de a construi relaţii interumane cu clienţii, profesionalismul la telefon precum şi modul în care se desfăşoară o convorbire telefonică, toate aceste noţiuni sunt explicate pentru fiecare campanie în parte, în cadrul training-ului iniţial. Formarea continuă este de asemenea asigurată şi structurată în funcţie de nevoile profesionale de perfecţionare ale fiecărui angajat în parte.

Descrierea postului:

Recrutam Operatori Telesales (Tele-marketing) pentru clientul companiei, Telecom Italia, o companie recunoscută ca fiind un angajator stabil şi o organizaţie de succes. Operatorul comercial contactează telefonic eficient clienţii actuali din zona arondată şi promovează ofertă şi serviciile companiei în relaţia cu clienţii activi, urmărind încheierea contractelor în vederea atingerii obiectivelor de vânzări sau contactează telefonic clienţi potenţiali în vederea stabilirii unor întâlniri de afaceri având ca finalitate în mod normal încheierea unui contract.
Candidatul ideal:

– persoana empatică, comunicativa, să îi placă să stea de vorbă cu oamenii, leagă relaţii de amiciţie/prietenie rapid cu oameni din toate clasele sociale;
– clară şi limpede în gândire şi în discurs (vorbire), să poată explica simplu şi pe înţelesul clienţilor toate aspectele serviciului oferit. Voce plăcută, calmă dar fermă, aspect evaluat în convorbirile telefonice;
– cunoştinţe sau înclinaţie nativă spre persuasiune;
– persoana auto-didactă, să dorească să înveţe pentru a fi cel mai bun;
– proactiva, să îi placă să fie în mijlocul acţiunii, orientată spre îndeplinirea unor obiective bine stabilite, capabilă de multi-tasking;
– abilităţi cheie: perseverent, spirit competitiv, atent, disciplinat, muncitor;
– conversează la nivel avansat în limba italiană şi are cunoştinţe medii- avansate de operare PC.

Cerinţe:

– cunoaşterea limbii italiene nivel avansat;
– abilităţi de comunicare şi persuasiune, seriozitate, iniţiativă;
– dorinţa de a învăţa continuu lucruri noi, dorinţa de perfecţionare;
– atitudine pozitivă, capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atât cu clienţii, cât şi cu colegii;
– empatie şi atitudine pro-activă faţă de client;
– cunoştinţe foarte bune de operare PC;
– experienţă în domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.
Se oferă:

– salariu motivant cu posibilitatea de creştere în funcţie de realizările înregistrate, bonuri de masă plus bonusuri motivante;
– concursuri cu premii consistente în bani/ excursii/ produse electronice/ etc;
– mediu de lucru agreabil, profesionist condiţii deosebite;
– posibilităţi de dezvoltare personală şi profesională;
– posibilitatea reală de promovare la ORICE nivel în companie pe baza rezultatelor şi a intenţiilor asumate;
– condiţii şi resurse corespunzătoare pentru a face performanţă;
– posibilitatea de integrare într-o echipă tânără, profesionistă, motivată;
– team buildinguri anuale şi evenimente private.

Aplică acum CV-ul la job@openmindgroup.it sau sună la numărul de telefon 0755018010.
Open Mind te aşteptă în echipa!

Descrierea firmei:

Grupul Open Mind a fost înfiinţat în anul 2007 urmând ca în câţiva ani să devină leader pe piaţa din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. Fuziunea diferitelor culturi, experienţa şi avantajul investirii de capital italian-român, nu numai în ceea ce priveşte resursele financiare, ne-au garantat în timp stabilitatea. Cu experienţa fondatorilor, specialişti în sectorul de Telemarkentig, Customer Care şi BPO, Open Mind devine lider ca şi Call Center în limba italiană pe piaţa din România. După doar 7 luni de activitate, Open Mind se dublează cu naşterea unei filiale în Cluj, urmând ca la scurt timp încă un sediu să îşi pună bazele în oraşul Braşov, astfel reuşind să ofere toate serviciile avansate de Call Center. În perioada 2008-2009 Open Mind măreşte de zece ori numărul de angajaţi, cu deschiderea a noi filiale, oferind peste 500 de locuri de muncă.
Punctele noastre forţe:
Experienţa demonstrată în start-up şi gestionare centrelor de apel în străinătate;
Seriozitate dovedită în domeniul afacerilor din România (legal, instituţional, contractual);
Eficientă şi eficacitate în gestionare;
Tehnologie şi securitate.

Comentarii

ARTICOLE ASEMANATOARE




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Introduceti numerele afisate *