full screen background image

Soluții pentru a deveni mai organizat la birou

Distribuie

În aglomerația cotidiană, să fii o persoană organizată a devenit un lucru dificil, dacă nu aproape imposibil. Stresul, munca constantă, ritmul alert în care lucrurile se învârt nu fac decât să îngreuneze acest lucru. Specialiștii de la Galaxy Design tind să creadă însă că nimic nu este imposibil! Așadar, vin în ajutorul tău cu o serie de soluții prin care productivitatea și gestionarea timpului să devină unul dintre atuurile tale de la birou.

Agende, foi și muuuuulte notițe…

Tendința de a nota pe foi este unul dintre obiceiurile „nesănătoase” des întâlnite la birou care conduc în cele din urmă la lipsa de productivitate. Nu doar că nu reușești să ai o privire organizată asupra notițelor tale, dar le și poți pierde oricând. Dacă nu pe foi, atunci unde să-mi notez? Agenda, deși în aparență un produs banal, își dovedește utilitatea mai ales datorită modului sistematic de notare. Agenda poate funcționa ca un dosar de informații pentru tine, iar organizarea fiecărui detaliu îți facilitează cu mult munca, mai ales dacă folosești o agendă datată.

Care este cel mai longeviv produs de birou?

Poate unul dintre cele mai folosite produse de birou, calendarul te ajută să-ți soluționezi situațiile de criză cu ușurință. Fiecare dată importantă poate fi consemnată în calendar, iar urmărită periodic îți oferă posibilitatea de a monitoriza, gândi și rezolva din timp totul. Aniversarea managerului sau pe cele ale partenerilor tăi, evenimentele importante pentru tine și compania ta, toate rămân mereu notate în calendar. Cu siguranță că nu îți dorești să ratezi vreuna dintre aceste date!

Nu este de-ajuns doar să îți notezi, important e și unde o faci!

Totuși de câte ori nu ți s-a întâmplat să uiți un task, dar mai ales termenul de finalizare al acestuia? Deși nu atât de cunoscut, planner-ul este considerat de către cei care deja îl folosesc drept cel mai util produs de birou. Poate părea doar un moft, însă odată ce începi să-l folosești devii depedent de el, la propriu. Evident, în mod pozitiv. Așa cum și numele produsului sugerează, prin intermediul unui planner poți planifica și monitoriza fiecare task, în diferitele lui etape. Ideal pentru perfecționiști, plannerul este cea mai bună modalitate de a-ți gestiona productiv timpul petrecut la birou.

Animează-ți biroul cu sticky notes-uri!

Dacă ar fi să numim câteva produse de birou indispensabile oricui, cu siguranță printre ele ar fi și sticky notes-urile. Colorat și ușor de utilizat, acest mic produs de birou se dovedește a fi extrem de practic, reprezentând soluția perfectă pentru tine când ai nevoie să îți amintești, dar mai ales să-ți prioritizezi taskurile de la locul de muncă. Pot fi lipite chiar în câmpul tău vizual, asigurându-te că nu îți va scăpa nimic din fața ochilor.

Să fii organizat, e mai simplu decât crezi!

Diversitatea de culori, folosirea unui citat inspirațional sau a unei imagini cu semnificație pentru tine, sunt câțiva dintre factorii motivatori de la birou. Toate acestea pot fi personalizate pe unul dintre produsele recomandate de către prietenii noștri de la Galaxy Design.

Tu cum alegi să te organizezi? La ce factori motivatori apelezi? Începe să adopți noi obiceiuri la birou și adaptează-le în funcție de personalitatea ta. Răspândește apoi aceste obiceiuri și în rândul partenerilor tăi, iar succesul companiei tale va veni de la sine.

Comentarii

ARTICOLE ASEMANATOARE




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Introduceti numerele afisate *