full screen background image

KASTA MORRELY FASHION WEEK MOMENTE DIN ZIUA A DOUA DE FESTIVAL

Distribuie

Ediția a șaptea a Festivalului Industriilor Creative Kasta Morrely Fashion Week, prin prezenţa în sală de spectacol în fiecare seară a unui public numeros de la început şi până la sfârşit, a reprezentat o confirmare a interesului şi succesului de până acum al acestui proiect dedicat promovării industriilor creative.

”Ne-am bucurat să constatăm impactul educaţional şi stimulativ previzibil al festivalului Kasta Morrely Fashion Week. Având şi calitatea de evaluatori calificaţi în domeniul industriilor creative am realizat la fiecare ediţie o analiză de impact educaţional şi de imagine specifice unui eveniment de interes general. Astfel, pot menţiona cu plăcere un aspect considerat de colectivul nostru foarte important. Până la organizarea şi desfăşurarea festivalului Kasta Morrely Fashion Week acest tip de eveniment complex bianual se desfăşura constant numai la București. După câţiva ani, analizându-se impactul de imagine pentru Iaşi, am trezit ambiţia şi altor oraşe ale României pentru a organiza fashion week-uri. Este o acţiune lăudabilă care va avea rezultate deosebite în promovarea naţională şi internaţională a acelor orașe dacă fashion week-urile vor fi organizate în standardele de competenţe şi calificare cerute de acest gen foarte complex de activitate. Pentru noi reprezintă materializarea viziunii noastre de a contribui prin puterea exemplului la dezvoltarea domeniului industriilor creative în România”; a declarat Diana
Alexandroae, președinte Kasta Morrely.

A doua seară Kasta Morrely Fashion Week, ed. VII, a început spectaculos cu prezentarea de modă a binecunoscutul brand ieșean NANETTE. Cu peste 25 de ani de activitate Nanette este un simbol al designului ieșean pe scena modei românești de top. MINELI a prezentat cu un succes deosebit colecția aniversară “X for Mineli”. Modelele atipice de încălțăminte “X for Mineli” mixează texturi eclectice precum pielea de șarpe naturală,
animal printurile, pielea de ponei și materiale textile stretch cu diverse imprimeuri avangardiste.

FELICIA ARON a lansat prima colecție de rochii de mireasă, ce s-a remarcat prin ținute cu accente unice, avand o notă de inedit prin faptul că jocurile de linii și elementele florale subliniază finețea, dar și îndrăzneala ținutelor realizate în atelierul fElis.

SEROUSSI IAȘI a prezentat la această ediţie colecția toamnă-iarnă 2018 compusă din produsele sezonului: costume office, sacouri casual, paltoane și accesorii precum mănuși din piele, fulare din lână sau eșarfe din mătase.

Organizatorii au pregătit pentru BETTY ICE partenerul principal Kasta Morrely Fashion Week un moment special ce a devenit deja o tradiție a festivalului. Manechine îmbrăcate în blănuri scumpe și balerine au transpus spectatorii într-o lume de basm în care eroina spectacolului scenic a fost înghețata Betty White Cheesecake, un produs premium în ediție limitată pentru sezonul de iarnă.

KASTA MORRELY JUNIOR a prezentat pe podiumul festivalului un nou moment impresionant de Teatru de Modă ® .

SAHRA DESIGN din Constanța a prezentat colecția mamă – fiică ”Nostalgia”, prin care designerul Ina-Ela Ismail a evidențiat trăsăturile femeii secolului nostru.

KAYA DESIGN by KALINA STOYANOVA din Bulgaria a fost prezentă cu o colecție inspirată de frumusețea naturii, cu un design modern, calitate premium a materialelor și atenție deosebită pentru detalii.

UNIVERSITATEA NAȚIONALĂ DE ARTE DIN IAȘI, Facultatea de arte vizuale şi design, a încântat publicul spectator prin creatiile studentei Andreea Timofte ce a prezentat colecția ”Sinidisis”, care evocă ideea de suflet ce călătorește între două lumi, iar Irina Ioana Vasiliu a prezentat colecția ”Habitat”; al cărei concept urmărește legăturile individului cu diferitele medii de viată. Studenții au fost coordonați de conf. univ. Cornelia Brustureanu.

ANDALEYA din Rep. Moldova s-a remarcat printr-o colecție definită de minimalism, rafinament și eleganță.

Seara a doua de festival a fost încheiată de binecunoscutul designer ieșean JULIA TOADERS, ce a prezentat o colecție pentru femeile sofisticate iubitoare de artă.

Organizatori şi parteneri principali: Asociaţia Kasta Morrely, Compania BETTY ICE şi Primăria Municipiului Iaşi.
Official hair style partner: ESTEL, Official make-up partner: Make-up and Beauty by Gabriela.
www.facebook.com/KastaMorrelyFashionWeek

Comentarii

ARTICOLE ASEMANATOARE




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Introduceti numerele afisate *

Notă de informare privind protecţia datelor personale

Acceseaza