full screen background image

PROIECT. Terenurile de sport din cadrul școlilor din Iași vor putea fi folosite și în timpul vacanțelor

Distribuie

Primăria Municipiului Iași a lansat în dezbatere publică un proiect de hotărâre de Consiliu Local care reglementează posibilitatea utilizării terenurilor de sport ale unităților de învățământ preuniversitar atât pe durata vacanțelor școlare, cât în zilele de sâmbătă și duminică, pe tot parcursul anului.

Ulterior aprobării proiectului de hotărâre se va încheia unui acord de parteneriat între Municipiul Iaşi, Inspectoratul Școlar Județean Iaşi, Poliția Locală Iași și unitățile școlare din Municipiul Iași, cu privire la accesul pe terenurile de sport al elevilor / studenților în mod gratuit pentru desfășurarea de activități sportive, pe durata vacanțelor școlare, dar și în weekenduri, pe tot parcursul anului, în condiții de siguranță. Viitorii beneficiari vor trebuie să respecte și un regulament privind această facilitate, cuprins într-o anexă a proiectului de hotărâre.

Astfel, pentru grupuri, accesul în incinta bazei sportive se realizează pe baza de rezervare la unitatea şcolară în cauză, coordonatorul grupului urmând să prezinte carnetul de elev sau student vizate la zi, însoţit de cartea de identitate, care vor fi înapoiate la finalul activităţii sportive dacă se constată că nu s-a produs nicio pagubă materială respectivei unităţi. Rezervarea se face pe bază de tabel, care va fi înmânat paznicului şcolii. Rezervarea presupune folosirea terenului timp de maximum trei ore şi se face pentru un grup format din patru până la 20 de tineri, numai în scopul desfăşurării unor activităţi sportive: fotbal, baschet, badminton etc.

Accesul individual în incinta bazei sportive se face pe baza cărţii de identitate, a carnetului de elev sau student vizate la zi. Dacă tânărul este însoțit de un adult, acesta din urmă va fi legitimat de agenții de pază pentru a dovedi gradul de rudenie cu participantul.

Actul normativ a fost inițiat în urma unei propuneri prezentate de aleșii locali în cadrul ședinței ordinare a Consiliului Local al Municipiului Iași din data de 29 martie.

Propunerile, sugestiile şi opiniile cu valoare de recomandare pot fi remise și CIC – Biroul de Relaţii cu Publicul – ghişeul 6, luni, marți, miercuri şi vineri, între orele 8.30 și 16.30, iar joi între orele 8.30 și 18.30, sau pe e-mail la adresa informatii@primaria-iasi.ro.

Comentarii



Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Introduceti numerele afisate *

Notă de informare privind protecţia datelor personale

Acceseaza